Politica de retur
Înainte de toate, este important să știi că produsele aflate în una sau mai multe dintre următoarele situații nu se pot returna:
1. Produsul a fost realizat la comandă specială (ex. măcinarea boabelor);
2. Ambalajul original al produsului este deteriorat;
3. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
4. Au trecut mai mult de 14 zile de la momentul livrării comenzii.
Costuri de retur
Taxa de transport pentru returul coletelor este achitată fie de către client, fie de către Meron, în funcție de situație.
- Dacă te-ai răzgândit cu privire la produs, sau nu ți se potrivește, transportul este achitat de client.
- Dacă produsul ajunge la tine cu defecte sau ambalat greșit, simte-te liber să iei legătura cu noi fie telefonic la +40 372 903 388, fie prin e-mail la shop@meron.coffee pentru soluționare. În acest caz, plata costului transportului de retur revine companiei Meron.
Restituire contravaloare produse
Potrivit OUG nr 34/2014, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului său. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, cu etichetele intacte și în ambalajul original.
Rambursarea contravalorii produsului, inclusiv după caz, a costurilor livrării, se va face în cel mult 14 zile de la retur, în contul aferent cardului cu care s-a realizat plata online. Creditarea contului bancar poate dura până la 5 zile lucrătoare de la momentul efectuării rambursării, în funcție de bancă.
Produse care nu pot fi returnate
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, cu toate accesoriile și cu etichetele intacte. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, Meron își rezervă dreptul de a solicita costurile pentru readucerea în starea inițială (dacă este posibil) sau la alegerea clientului, vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
În cazul în care instrucţiunile de utilizare specifice produsului nu au fost respectate în totalitate, ori produsul a fost desfăcut sau folosit de către client, nu poate fi acceptat la retur.
Pași pentru retur
Pentru efectuarea corectă a returului este necesar să parcurgi pașii de mai jos:
Pasul 1 – Completarea formularului de retur
- Ia legătura cu noi prin e-mail la shop@meron.coffee
Pasul 2 – Pregătirea coletului
Asigura-te că:
- produsele pe care le returnezi sunt în aceeași condiție în care le-ai primit, cu toate etichetele atașate
- ai inserat în colet o copie lizibilă a facturii fiscale
- dacă produsele au fost ambalate în cutii individuale, te rugăm să le expediezi tot în cutii (dacă le vei expedia în plic, vor ajunge deteriorate la noi)
- notezi pe colet adresa noastră: Destinatar: Meron Roastery, str. Balastierei, nr. 20, 407280, Florești, Cluj, România.
Pasul 3 – Expedierea coletului
- Expediază coletul în maxim 2 zile lucrătoare de la momentul în care ne-ai anunțat cu privire la retur.
- Returul poate fi efectuat cu orice firmă de curierat dorești, chiar și cu Poşta Română
- IMPORTANT: dacă produsul primit a fost livrat deteriorat sau ambalat greșit, ori ai primit un produs cu defect, te rugăm să ne anunți prin e-mail sau telefonic pentru a trimite noi un curier către tine pentru a ridica produsul / produsele respective.