Politica de retur

Înainte de toate, este important să știi că produsele aflate în una sau mai multe dintre următoarele situații nu se pot returna:

1. Produsul a fost realizat la comandă specială;
2. Ambalajul original al produsului este deteriorat;
3. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc.

Dacă ceea ce ai comandat nu este ceea ce ți-ai dorit, nu e nicio problemă, poți returna produsul – care fie nu este ceea ce ai comandat, fie are un defect de fabricație. În orice situație, te rugăm să urmezi pașii pentru retur pe care îi găsești aici.

Costuri de retur

Taxa de transport pentru returul coletelor trebuie să fie achitată fie de către client, fie de către Meron, în funcție de anumite situație. 

  • IMPORTANT: în cazul în care produsul primit a fost livrat/ambalat greșit SAU ați primit un produs cu defect, vă rugăm să luați legătura cu noi, fie telefonic (+4 0372 903 388), fie prin intermediul unui e-mail (orders@meron.coffee) pentru soluționarea problemei. 
  • Click aici pentru a parcurge pasii de retur.

Restituire contravaloare produse

Potrivit OUG nr 34/2014, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului său. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, cu etichetele intacte și recomandăm să fie în ambalajul original.

În cazul în care există un motiv întemeiat pentru care se dorește schimbarea sau înlocuirea produselor atunci returul se poate realiza în termen de 30 zile lucrătoare.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate fie de către client, fie de către Meron, în funcție de situație (mai multe detalii despre plata taxei de transport găsiți aici), iar rambursarea contravalorii produsului, inclusiv după caz, a costurilor livrării, se va face în cel mult 14 zile de la retur, în contul bancar menționat în formularul de retur.

Pentru a intra în posesia contravalorii produselor, te rugăm să menționezi în Formularul de retur, în câmpul numit “RAMBURSARE CONTRAVALOARE PRODUSE ÎN CONT BANCAR” contul în care doriți să fie restituită contravaloarea produselor trimise la retur, cât și numele complet al titularului de cont.

Produse care nu pot fi returnate

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, cu toate accesoriile și cu etichetele intacte. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, www.shop.meron.coffee își rezervă dreptul de a solicita costurile pentru readucerea în starea inițiala (dacă este posibil) sau la opțiunea clientului, vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

În cazul în care instrucţiunile de utilizare specifice produsului nu au fost respectate în totalitate, sau produsul a fost desfăcut sau folosit de către client, produsul nu este acceptat la retur.

Pași retur

Pentru a efectuarea corectă a returului este necesar să parcurgi pașii de mai jos:

Pasul 1 – Completarea formularului de retur

  • Completează și trimite formularul de retur pe care îl găsești mai jos.
  • *Formularul de retur se trimite automat după ce apeși butonul “Trimite” din partea de jos a paginii și nu trebuie inclus în colet.

Pasul 2 – Pregătirea și returnarea coletului

Asigura-te că:

  • produsele pe care le returnezi sunt în aceeași condiție în care le-ai primit, cu toate etichetele atașate.
  • ai inserat in colet o copie lizibilă a facturii fiscale.
  • dacă produsul sau produsele au fost ambalate în cutii individuale, te rugăm să îl/le expediezi tot într-o cutie (dacă le vei expedia în plic, vor ajunge deteriorate la noi).
  • notezi pe colet adresa noastră: Destinatar: SC MERON ROASTERY SRL Adresă: str. Horea nr. 5, Cluj-Napoca, jud. Cluj.

Pasul 3 – Expedierea coletului

  • Expediază coletul în maxim 2 zile lucrătoare de la completarea Formularului de retur.
  • Returul poate fi efectuat cu orice firmă de curierat dorești, chiar și cu Poşta Română
  • IMPORTANT: dacă produsul primit a fost livrat sau ambalat greșit SAU ați primit un produs cu defect, vă rugăm sa ne anunțați prin e-mail sau telefonic pentru a trimite noi un curier pentru a ridica produsul / produsele respective de la dumneavoastră.
  • Formular de retur